gomboc.hupont.hu

Üdvözölek az oldalomon én a kocsikat szeretem ezért az oldal kocsikrolszol


Lendületben a Bugatti - újabb rekordokat döntene a Veyron utódja




A Volkswagen csoport házat

áján a nagybevásárlások után szép lassan kezdenek lenyugodni a kedélyek, így itt az ideje, hogy újult erővel lássanak munkához. Ugyan Martin Winterkorn profitorientált szemlélete a konszern minden márkájánál tetten érhető, mégis úgy tűnik, hogy a vállalat elnöke nem csak elfogadja a veszteségeket termelő Bugatti létjogosultságát, de további fejlesztéseket sürget.

Mint arról korábban beszámoltunk, 2013-ra az Audi A8 alapjaira épülhet meg a világ talán legexkluzívabb és leggyorsabb limuzinja,a Bugatti Galibier, ám legfrissebb értesüléseink szerint az utolsó szálig elkelt Veyron is új szárnyakra kap. A fejlesztés költségei persze a leányvállalatok szellemi tőkéjével már mérsékelhetőek, és a típus VW-csoportra gyakorolt pozitív reklámértéke aligha hagyható figyelmen kívül. Az újdonság nem tűrheti, hogy ne az övé legyen a végsebesség rekordja, így ezt az értéket egészen 435 km/óráig kívánják feltornászni a fejlesztők, ami ebből a szempontból az aktuális csúcsmodellt, a Veyron Super Sportot is felülmúlná.


Jelenleg a Super Sport az utak királya. Vajon lehet még őt is felülmúlni?

A Veyron hátuljában továbbra is egy nyolcliteres, W16-os erőmű duruzsol majd, mely a négy turbófeltöltőnek köszönhetően 895 kW-os, azaz 1217 lóerős teljesítményt lesz képes leadni, miközben bődületes 1500 Nm-es nyomatékkal szaggatja majd az aszfaltot. Ezek a számadatok Forma 1-es autókat megszégyenítő dinamikával mozgatják majd a közutak királyát, mely a 100 kg-os súlycsökkentésnek is köszönhetően 2,5 másodpercen belül gyorsulhat álló helyzetből 100 km/órára.

A fogyókúrában a Lamborghini szaktudása siet majd a Bugatti segítségére, s annyi bizonyos bizonyos, hogy a fejlesztők nem fognak fukarkodni a szénszálas anyagokkal, de az új felniknek köszönhetően a rugózatlan tömegből is lefaragnak egy keveset.

A Lamborghini mérnökei 100 kg-ot faragnak le a súlyából

Ami a megjelenést illeti, itt radikálisabb változtatásokra számíthatunk, s úgy tűnik, hogy a zseniális Walter de Silva eredeti, még ’99-ben született terveit porolják fel a Bugattinál, ami nem is olyan meglepő annak tükrében, hogy az urat a tervezőt a csoport vezető formatervezőjének nevezték ki.

Az újdonság a Galibierrel párhuzamosan legkorábban 2013-ban debütálhat, melynek árcéduláján átszámítva továbbra is 350 millió forint körüli nagyságrendre számíthatunk.




Weblap látogatottság számláló:

Mai: 1
Tegnapi: 8
Heti: 13
Havi: 9
Össz.: 18 930

Látogatottság növelés
Oldal: auto hirek
gomboc.hupont.hu - © 2008 - 2024 - gomboc.hupont.hu

A HuPont.hu weblapszerkesztő. A honlapkészítés nem jelent akadályt: Honlapkészítés

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »